کهکشان درون THE GALAXY

شما!آیاکهکشان رازآلود وجودت را میشناسی؟!!...

کهکشان درون THE GALAXY

شما!آیاکهکشان رازآلود وجودت را میشناسی؟!!...

زبان بدن(ادامه)


چقدر در هنگام صحبت کردن به حرکات فرد مقابل توجه دارید؟اگر  به حرکات  دهان، سرو گردن ،و دستهای فرد دقت کنید چیزهای زیادی را برایتان آشکا ر میکنه.اگر علاقمند به دونستن اش هستین لطفا ادامه مطلب را ببینین


حرکات لب:

کسی که از نظر روحی یا جسمی زیاد تلاش می کند ،غالبا لبهایش را رو ی یکدیگر می فشارد و در طول عمر ،بتدریج لبهایش لاغر و باریک می شود.چنین افرادی ،دهانشان را تحت فشار قرار می دهند ،کم می خندند ،یا آنکه فشارهای درونی مانع خندیدنشان می شود.

کسیسکه از چیزی اکراه دارد و اغلب حالت ناراحتی و نفرت در او دیده می شود،بطور ناخود آگاه لب بالا را روی دندان پیشین می کشد و د رلب بالای او ،کشیدگی ظاهر می شود.این علامت بویژه د ر مواقع بحرانی دیده می شود.

گاهی ما لب بالا و پایین را به میان دندان هایمان می کشیم.این کار زمانی صورت می گیرد که ما خیلی جدی در حال فکر کردن هستیم ،یا دنبال یک لغت یا اصطلاح می گردیم،یا از رفتار خود نامطمئنیم.این حالت گاهی در بعضی افراد ،به صورت جویدن لب ظاهر می شود.

هنگاه صحبت کردن اگر از چانه و لب و زبان استفاده کنید،چهره شما خیلی زنده تر و جذابتر و پرمعناتر جلوه می کند.فرانسوی ها و ایتالیایی ها با حرکت دادن به چهره شان صحبت می کنند و این نوع صحبت کردن ،جذابیت چهره آنها را بیشتر می کند.

هرگاه افراد هنگام صحبت کردن،گویی زیر لب زمزمه می کنند و لبهای خود را کمتر حرکت می دهند و چهره متحرک و گویایی ندارند،در این حالت شما فورا متوجه می شوید که گوینده چیز مهمی برای گفتن ندارد.

اشخاصی که رسا صحبت می کنند،در حقیقت می خواهند بگویند که:مطالب آنها مهم و گوش کردنی است و گرنه،سکوت می کردند.این حالت نشان دهنده جدی بودن اشخاص است.

وقتی چیزی مورد پسندتان نیست ،بطور ناخودآگاه لب پایین خود را به سمت جلو حرکت می دهیم.در حالت اعتراض،به آسانی گوشه لب پایین را به طرف پاییین متمایل میکنیم.

مکیدن لب پایین،یا گاز گرفتن آن،حاکی از یک تصمیم یا مطلبی است که در ناخودآگاه فرد وجود دارد.

لرزش لبهای پایین ،نشانه ای از احساسات قوی است.



کشیدن یا دراز کردن گردن:

ما در اکثر مواقع ،گردن خود را بین شانه ها ،درون یقه فرو می بریم تا کمتر هدف حمله حریف قرار گیریم.

تکان دادن های سر نشان می دهد که ما قصد تسلیم شدن و اطاعت داریم.معمولا خانم ها هنگام صحبت کردن با مردان،سرشان را به طرفی کج می کنند.خانم هایی که با آقایان در یک محیط کاری فعالیت دارند،باید به نکته توجه داشته باشند و سرشان را صاف نگه دارند.زیرا حرکت دادن ناخودآگاه سر به یک طرف ،حالتی از اطاعت را به همراه دارد.

حرکات دست:

اصولا قرار دادن یک یا هردو دست بر روی چهره،نشان دهنده احساسات منفی یا نپذیرفتن چیزی از سوی شماست.

یک دست را بر روی دهان قرار دادن ،بدین معنا است که شما قصد ممانعت از یاوه گویی طرف مقابل دارید.

مالیدن چانه،گونه ،کشیدن موهای ریش،به هم فشردن بینی،و صاف کردن پوست،علائم نشان دهنده دستپاچگی و شاید واقعی نبودن یک مظلب،درد آور بودن یک موقعیت یا خسته کننده بودن آن باشند.

چرخاندن موی سر بوسیله انگشت اشاره ،تنها در خانم ها دیده می شود و می تواند به معنای شرم و خجالت زدگی ،و همچنین بی اعتمادی باشد.

نوک انگشت را زیر یقه بسته گذاشتن،یا کشیدن بلوز ،حالت دستپاچگی را نشان می دهد.

سر را به یک یا دو دست تکیه دادن ،به معنای این است که شخص روی مطلبی تمرکز کرده ،یا علاقمند به گوش دادن است.

پاک کردن پیشانی یا برداشتن عینک و پاک کردن آن،نشانگر آن است که شما می خواهید زمان و فرصتی برای فکر کردن بدست آورید.

                         

                                                               اقتباس از کتاب شناسایی افراد در دیدار اول     

ممنون میشم اگر نظرتون رو بیان کنین.

متشکرم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد