کهکشان درون THE GALAXY

شما!آیاکهکشان رازآلود وجودت را میشناسی؟!!...

کهکشان درون THE GALAXY

شما!آیاکهکشان رازآلود وجودت را میشناسی؟!!...

آیا گروه خون معرف شخصیت است؟

طبق تحقیقاتی که انستیتوی پزشکی در ژاپن  که روی گروه های خونی مطالعه کرده است ویژگی های خاص شخصیتی با نوع خاص  گروه خونی هماهنگ است.

گروه خونی: O  شما عاشق این هستید که یک رهبر باشید و وقتی خواهان چیزی باشید تلاش خود را تا به دست آوردن هدف ادامه می دهید.شما فردی وفادار،صادق و پراحساس و دارای اعتماد به نفس هستید و ضعف های شما شامل تکبر و غرور و حسادت است و میل به رقابت و چشم وهمچشمی دارید.

گروه خونی A :تناسب ،توازن و صلح و سازماندهی را دوست دارید و نیز فردی موفق در کارهای گروهی به شمار می آیید.زودرنج ،حساس،صبور، و پرمهر و محبت هستید.ضعف شما سرسختی و لجاجت و ناتوانی در آرام بودن است.

گروه خونی B:شخصی فردگرا و راستگو و درستکارید و دوست دارید که کارهایتان را به روش خودتان انجام دهید.خلاق و انعطاف پذیر و به راحتی خودتان را با هر موقعیتی وفق می دهید ولی سماجت شما برای مستقل بودن می تواند در بعضی موارد مشکل ساز باشد.

گروه خونی AB:به طور کلی فردی سردمزاج ولی دوست داشتنی هستید و آسایش و آسودگی مردم اهمیت زیادی برایتان دارد،فردی موقعیت شناس ،رک و بی شیله پیله اما کمی دیرجوش هستید و معمولا به سختی می توانید تصمیم بگیرید.

اقتباس از ماهنامه دانشجویی "ما آدمها


شخصیت شما چقدر مطابق با یافته های این تحقیقه؟ ممنون میشم در این مورد ؛هرچند کوتاه نظری بدهید.متشکرم


در مواجه با مشکلات........

وقتی که زندگی خیلی برات سخت شد،یادت باشه که دریای آروم ناخدای  قهرمان نمی سازه.

Words of Wisdom

     It is asked from the Commander of Faithful Ali ibn Abi Talib: what is the best creation of God? Imam replayed: Word. He is asked again: what is the worst creation of God? Imam Replayed: word.  Then Commander of Faithful said: because it is by the word that a person can reach the salvation or fall in misery

(Beharol Anvar, Vol.78: p.55).