کهکشان درون THE GALAXY

شما!آیاکهکشان رازآلود وجودت را میشناسی؟!!...

کهکشان درون THE GALAXY

شما!آیاکهکشان رازآلود وجودت را میشناسی؟!!...

احساسات و بازتاب آنها در چهره


وقتی که احساس حقیقی است،بازتاب آن در چهره ،بصورت هیجان متجلی می شود.و از این طریق می توان هیجان ساختگی را از واقعی بازشناخت.

اگر اتفاقی رخ دهد که از قبل در مورد آن اطلاعاتی داشته ایم،تغییر حالت در چهره ما به کندی صورت می گیرد...

لطفا ادامه مطلب رو ببینید 

وقتی که شخص هیجانی میشود،صرف نظر از نوع هیجان،باید بازتاب آن هیجان را در چهره او ببینیم.اگر فرد وانمود به هیجانی میکند ولی در چهره اش حالت آن ظاهر نمیشود ،به جز موارد استثنا،میشه گفت که داره دروغ میگه!

در ادامه مطلب میتونید تظاهرات و بازتاب خاص هر هیجان را در صورت را بخونید:


شادی:

وقتی خوشحال هستیم،چشم هایمان بزرگ و خندان می شود.ابروانمان به طرف پایین کشیده میشود،گوشه دهان به شکل U به طرف بالا میرود.و غالبا دندانها ،قابل رویت ،و چهره نیز خندان است.



ترس:

در این حالت چشم ها خیره است.پلک بالا به راحتی به طرف بالا ،و پلک پایین به طرف پایین کشیده می شود.لب ها رو به پایین هستند و دهان هم باز است.



نفرت:

در این حالت ،چشم ها به شدت باریک و کوچک می شوند ،ابروها به طرف پایین متمایل می شوند که چین ابرو ،گاه تا روی بینی امتداد می یابد.

دهان بسته یا باز است و گوشه دهان به طرف پایین کشیده می شود و لبها نیز کمی کشیده می شوند،و دهان سخت و تلخ است.


غافلگیری:

در این حالت،پیشانی دارای چین افقی کشیده ای است.چشم ها باز و مردمک چشم سفید است.پلک چشم به طرف بالا کشیده می شود.ابروان بالا می روند وبا همدیگر کشیده می شوند.فک پایین،سست و شل و متمایل به پایین می شود و دهان باز است.


عصبانیت:

ما هرگاه عصبانی باشیم،چینی عمودی بین ابروان و شکاف چشم دیده می شود.لبها روی هم فشرده می شوند یا دهان ، به شکل مربع باز می ماند.بر روی پیشانی ،چینی افقی ظاهر می شود و چهره حالتی همراه با ناراحتی را نشان می دهد.


غم:

در چهره انسان غمگین،چین هایی روی پیشانی دیده می شود.چینها به طرف بالای پیشانی و به شکل منحنی کشیده می شوند و تا میان ابروان ادامه می یابند.چشم ها سفید و بیروح ،احتمالا همراه با اشک و گریان هستند.وقتی دهان باز است ،لبها کشیده و لرزان هستند.در حالی که دهان بسته است،گوشه دهان به پایین کشیده می شود.چهره غمگین فرد ،به ما نشان می دهد که باید با فرد غمگین با احتیاط رفتار کرد،همچنانکه خود او محتتطانه رفتار می کند.


حرکتها و رفتارهای حاکی از بدرفتاری:

کسی که با شنیدن واژه ها و اشاره چشم ها ،عکس العملی نشان نمی دهد و لبخند نمی زند ،نشان می دهد که طرف مقابل برایش اهمیتی ندارد و مهم نیست.

باید توجه داشت که تنها با چشم سلام کردن و نگاهی کوتاه انداختن ،یا با چانه به چیزی اشاره کردن (بعنوان مثال ،برای تعارف صندلی به مهمان ،با چانه اشاره کردن)نشانه بی احترامی است.داشتن چهره سرد یا غریب ،روشن می کند که فرد حرفی دارد و به دلیل عدم اطمینان به دیگران آنرا بیان نمی کند.


خوشحال میشم اگر لطف کنین و نظر بدید.ممنون

نظرات 3 + ارسال نظر
فرشید چهارشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:35 ق.ظ http://lonely1369.blogfa.com

بی تعارف میگم مطالبت جالبن من قبل ازاینکه نظر بدم اول میخونمشون واقعا حالتها دربرابر واکنشها اون طورین که نوشتی دستت طلا بازم بنویس من یکی گفتم خداییش بی تعارف به داشتهام اضافه میکنم بازم ازت ممنون

فرشید چهارشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:38 ق.ظ http://lonely1369.blogfa.com

تقدیم به آنکه دارمش دوست

تقدیم به آنکه قلبم ازاوست

اگرمهتاب ازتن برکند پوست

جداهرگز نگردد یادم ازدوست

فرشید چهارشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:42 ق.ظ http://lonely1369.blogfa.com

خیلی سعی کردم مطلبی متناسب با نوشته هات پیدا کنم ولی دندون درد امون نمیده تا هیجدهم بایس صبر کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد